långt inlägg

hejsan hoppsan. skolan idag var bra, började med att bildläraren fick damp för att jag tog en sax. sen var de idrott, löpning. och ja, de gick väl sådär. de var jobbigt att springa. vi var några stycken som sumpade mgv:et stort, vi trodde vi var smarta, men de blev så himla misslyckat, hahah.
skyndade oss tillbaka till skolan och hade musiken för oss själva. de är kul att spela. sen jobbade jag eng, min lärare satt brevid mig hela tiden som om jag var helt handikappad. men jag fick mkt gjort då :)
åkte till stallet med jessica efter. tog hand om conman, han inte ffixa så mycket eftersom att jag red igen i gruppen innan min. dressyr på kask(!!!!!). de gick inte bra men jag hade inte förväntat mig så mycket mer, hah. sen på min lektion hade vi uppsutten teori. jag och jejja hade sheila som vi longerade varandra på, de skulle vara sitsträning. men koncentrerade mig mest på att sitta kvar. haha. nä, skoja. hon var snäll och duktig även fast galoppen inte är den lättaste. första gången jag longerade också, och de var riktigt kul!
hahahahahahahahhahah, måste bara skratta lite till för alla roliga stunder idag! fina fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0