rainy day

hejsan. skolan idag var väl sådär. skulle redovisa eng, men eftersom att de var sista dagen var jag inte direkt ensam om att göra det. så jag hann aldrig. hoppas jag får redovis nästa vecka ändå. tekniken sket sig, så jag pllar inte bry mig om de betyget. lämnade in bilden och var musik.
efter skolan bjöd alfa laval hela skolan på tårta (why?), så vi sprang dit och åt lite. sen åkte jag och jessica till stallet. conman hade precis blivit riden, så han var helt svettig. sen var han väldigt skitig, fick typ inte änns bort all smuts.
red nova på lektion, vi hade markarbete. nova var jättetrött och helt blöt (lektionen innan var ute och red i regnet). men de gick ändå rätt bra, och övningen "ormen" var rolig och lärorik!
fixade de sista till conman innan vi åkte hem.
vilket väder de har varit idag/nu. på nått sätt känns de ändå lite mysigt. men hoppas de klarnar upp tills imorgon bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0