söndag

idag har jag varit i stallet hela dagen. det har hänt en massa skoj. conman hade iaf rullat så han fick bada, sen har jag fixat allt till honom. sopade sadelkammaren och då hittade jag tre groder, inte kul att få ut dom! åkte hem vid halv sju.
måste bara påpeka att jag har blivit brun på axlarna från igår (;

hade lösen på bloggen men förstod att ni som inte frågade om lösen saknade bloggen. nä skoja, satte dit det för att jag inte vill att en viss person läser. men har gått igenom inläggen och tagit bort de mest pinsamma.. welcome back.


Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha! du och dina små vänner grodorna ;)

2009-05-31 @ 22:16:02
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0