tors-fre

godmorgon.
orkade inte sätta på datan när jag kom hem igår. var i skolan först. vi hade orientering på idrotten och de gick faktiskt bra. sen skulle vi se på en film om andra världskriget men den var jättetråkig så vi gick därifrån.
åkte till stallet efter skolan. fixade till conman och red lektion. jag red nova, först red vi enstund på vallen, sen red vi ut två och två. jag red med jejja och sheila. vi bestämmde att vi skulle ta lugn dressyrgalopp. men de gick liiiite(mkt!) snabbare, de var jäkligt kul! sen medans dom andra hoppade några skutt så red jag lite på dressyrbanan.
åkte hem efter ridningen och satt hemma hela valborg, pinsamt.

nu har jag fixat och packat lite grejer, pappa, pin och lina kommer snart och så ska vi åka ner till farmor och farfar och vara där en natt. bloggar inte förns när jag kommit hem från stallet lördag kväll eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0