2-3 okt

God morgon alla söta!
Skrev aldrig igår, men här kommer lite om dagen.
Först skolan, tränade och gjorde klart alla frågor till so-provet vi hade. Tror det gick helt okej. Jag och Jessica lånade Tomas moppe så åkte vi till Willys, första gången ute på stora vägen. Grymt!
Åkte till stallet efter. Gick en promenad ute i skogen med Arnie i ca 50 min då jag somvanligt på fredagar inte hade stövlar och det där. Något övertaggad. Så jag longerade lite snabbt i bara tyglar på en stor äng, trav och galopp. Det tyckte han var väldigt kul! Fick se honom bocka för första gången, haha söt ponny.
Åkte hem och duschade innan jag mötte Jessica och Olivia i Rönninge så åkte vi till Tullinge. Vi var hemma hos Adam och kollade på Idol, sedan kom David, Linus och Jesper så vi var ute en stund innan vi gick in igen. Är väl alltid kul att vara med dem, men vissa saker börjar bli lite uttjatade. Och de tror jag några håller med om!

Förresten har ju Arnie flyttat in nu, skönt. :) Ska snart åka iväg till stallet, skulle behöva rida på volten. Men jag vet inte hur länge "Gårsdmästerskapet" håller på. En lite tävling dem har.. Och sen har ju Arnie börjat gå i sin vinterhage nu, och dom går inte in därifrån förns vid 5, och då borde jag nästan var hemma igen. Vet inte om jag kan ta in honom tidigare heller eftersom att han går med Pedro och jag vet inte om Pedro kan stå ensam. Vilka problemas. höh Ska på bio med typ alla ikväll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0