17 sep

Först var det skola som vanligt, najz. Var på matte och sedan satt jag i macken och försökte jobba. Efter lunch blev det inte lika effetivt. När vi slutat snodde (lånade) Jessica och jag Adams moppe och körde galet! Sen skjutsade David mig till stationen.
Då åkte vi hem till Jessica och käkade och sånt innan vi gick hem till mig för att hämta grejer och sedan bar det av till stallet. Blev tyvärr inte nån tid till Conman idag heller, jag börjar bli van med det nu.. Men lite bättre blir det nog när jag skaffat medryttare till Arnie. Iaf, red Belle på dressyrlektionen idag. Svårt och jobbigt. Men det är nånting men den hästen som jag gillar, så när hon väl trampa på kändes det bra! Är nöjd :)
Vi åkte förbi donken påvägen hem för att äta och flörta med killen i kassan. Grr, höhö.
Robin har hade min kamera hela fm och tog slut på batterierna, samtidigt som han tog nördiga bilder. Så ja, inga bilder från dagen. Men bjuder på en från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0