18 sep

Kom nyss hem från skolan. Imorse hade vi ett kort so prov, eller läxförhör. Det gick väl bra, ändå bara g-frågor.
Sen har vi haft skoljoggen så vi har gått i skogen mer än en timme. Sjukt jobbigt, men jag gick med Linus och David hela vägen så då blev det roligt! Slutade tolv så det var skönt.
Ska åka till stallet snart, måste bara äta och så. Trodde jag skulle komma till stallet tidigare men eftersom att bussenjäveln bara går en gång i timmen från Östertälje kommer det bli att jag åker samma tid som jag gör när jag går en hel dag i skolan. Bajz!
Hörs kanske ikväll..

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha hata sl ! ;b

2009-09-18 @ 13:32:10
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0