19 sep

Jag orkade aldrig skiva nånting igår när jag kom hem från stallet. Tömkörde Arnie, gick helt okej. Sedan tog det fucking två och en halvtimme för mig att komma hem från stallet. Det började med att jag missade bussen som bara går en gång i timmen och sen fick jag vänta jättelänge i Vårsta och sen i Tumba. Skulle igentligen till Jessica på kvällen men sen orkade jag inte, kände mig helt död.
Imorse gick jag upp tidigt och åkte till stallet. Red på volten i ca 30 min, kändes bra men forfarande stark. Sen fixade jag och sånt. Sammanlagt var jag i stallet i två tim, stolt (a)
Nu är jag hemma, ska äta och duscha. Sedan ska jag iväg och kolla på grabbarnas innebandymatch. Direkt efter det åker jag hem till pappa i Älvsjö, Lina fyller år så det ska vara en liten fest. Sover över där också.
Bloggar imorgon efter stallet igen.

Kommentarer
Postat av: vanessa

skulle inte du tävla honom idag? :O

2009-09-20 @ 12:18:15
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0