2 sep

Först var det skola, efter det åkte jag med mami till skärholmen och shoppade. Hittade lite grejer iaf and its feel good. Etersom att detta inte är någon modeblogg får ni inte veta vad jag köpte (;
Kom till stallet vid sex och red ut i skogen själv på Arnie. Skrittade och travade lite men han kändes inte riktigt fräsch i v. bak. Han är inte svullen eller varm, och när jag springer med honom haltar han inte. Det är bara när jag sitter på honom det känns konstigt. Iaf så gick jag hela vägen hem igen och sen började det bli mörkt i skogen, skit läskigt. Var tvugen att sätta på musik för att slippa höra alla läskiga saker. Men vi kom hem, överlevande. Jag får kolla hur han känns imorgon, troligtvis ingen fara.
Men sen, då högg den jäveln mig i ryggen = krig. Så jag hade inte lust att tycka synd om honom längre.
Släppte ut honom i hagen och mörkret, såg inte ett piss. Läskigt!
Nu är jag hemma, imorgon har vi hemstudiedag. :) Ska först till Arnie med Jessica och sedan till Brs, så jag får lite längre tid till Conman än vad jag har fått nu senaste tiden. Gilla. Sen måste jag ju såklart plugga innan det, gilla inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0