21 sep

Först skola. fick inte så mycket gjort mer än att jag var på två fl. Annars har jag irriterat mig på vissa personer som inte kan se skillnad på sova och däcka. Aja, inte okej att jag inte har kommit igång med arbetet ännu.. Men nu är det dags!
Åkte till stallet direkt efter. Red ut och rejsade lite i skogen för första gången på länge. Eftersom att allt har varit läskigt förut och han har kastat sig undan för allt sket jag i vart huvudet var så han fick kolla på allt. Gick jättebra!
Åkte till Södertälje hem till Niklas eftersom att han fyller år idag. Kom hem för ett tag sedan.
Ska duscha och sen sova :) Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ollis

sv: neeejdå i love it! :)

2009-09-22 @ 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0