25 sep

På morgonen hade vi skolfoto. Jag lär säkert blunda men jag fick sitta som jag ville. Fotografen var cp. Resten av dagen har jag suttit och jobbat med so frågorna som vi hade prov på. Gick väl sådär, hoppas det räker.
Åkte till stallet och fixade med Arnie. Han vilade igår, men fick även göra det idag också. Orkade inte åka hem och hämta stövlarna innan jag åkte till stallet. Men jag gick i skogen med honom i ca 40 min, hoppade upp och skrittade barbacka en bit också. Det är helt otroligt vad stor skogen är, man skulle kunna gå hur länge som helst.
Imorgon ska jag försöka få tag på hovis som kommer till stallet på onsdag. Det börjar bli dags! Sen har jag tre saker som jag måste prata med Eva om imorgon..
Har inte gjort nånting roligare än att kolla på idol här hemma, fast de är ju också kul!
Imorgon blir det nog en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0