26 sep

Igår vid typ 10 åkte jag hem till David i Tuillinge där det var lite folk :)
Nu har jag precis kommit hem från stallet, fyfan vad jag hatar sl! Sökte igår på datan vilken tid bussen skulle gå och den sa att bussen gick 11.44 från Östertälje men när jag väl kommer dit idag så går den 11.01 och 13.01 -.- Tur att mamma kunde komm och köra mig..
Red ett tufft dressyrpass på volten och det gick rätt bra! Träffade aldrig Eva idag, inte bra.
Nu ska jag ta nånting att äta, kanske baka en kladdkaka också (;
Ikväll ska jag ute med hela gänget igen, tror vi blir i Tullinge. Vi får väl se om det blir lika kul som förra veckan, ellerhur Olivia?


Kommentarer
Postat av: olivia

hihi yääääs! :)

2009-09-26 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0