29 sep

Hade idrott idag, orientering. Jag var grym! Sprang helt ensam och trodde jag skulle bli uppäten av björnar, men det gick mycket bättre än vad det har gjort när jag sprungit med andra. Hittade alla kontroller inom tidsgränsen. Yeah.
Åkte med mamma till Kungens Kurva för att köpa nya skor till mig. Sedan till stallet.
Red ut i ca en timme, fin så länge det inte var några andra hästar inärheten. Men är riktigt nöjd, duktigt ponny!
Avmaskade mot Styngfluga nu när han snart börjar gå i en ny hage. Blev ingen skoning för Arnie imorgon, vet faktiskt inte varför men hon kanske inte hade tid eller nått. Så nu gäller det att jag hittar en hovslagare, some one i stallet kanske kan rekomendera nån.
Nu har jag två Arniefria dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0