20 sep

Efter att jag skrev igår åkte jag och kollade på matchen med Jessica och Olivia, självklart vann dem med 8-0!
Efter åkte jag hem till pappa i älvsjö där det var lite folk och sen åt vi mat. Vid åtta åkte jag till Tullinge där Adam hämtade upp mig och så åkte vi hem till honom där det var chillkrök om man kan kalla det så. Jag, Jessica, Olivia, Jossan, Adam, David, Niklas, Gustavsson, Jocke, Jesper, Fredrik och Thomas var där! Det var faktiskt riktigt kul :) Vi vart utskickade vid två(?) av Adams farmor, haha. Nä, men hon bodde mittemot och hade värsta kollen och hon var inte så glad.. (; Efter lite problem med mopparna tog vi tåget hem till Jessica. Somnade inte förns vid halv fyra.
Men jag var inte trött imorse även om jag försovde och vakna 10 min innan bussen gick. Hann iaf och åkte mot stallet.
Där träffade jag en tjej som heter Ebba som skulle provrida, eventuellt bli medryttare. Hon var väl lite konstig, lite seg och lite fjortis, höh. Men helt okej för en kanske två dagar i veckan. Men vi får väl se..
Är hemma nu, får se vad som händer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0