28 sep

Fick inget gjort i skolan. Bytte idrottstid, det var typ allt.
Åkte hem för att äta efter skolan och sedan till stallet. Red på volten en kort stund innan det blev lite för många hästar så jag red fram och tillbaka några gånger på en kort skogsstig. Kändes fin i traven och galoppen då han vart lite högre och maffigare i steget. Gilla!
En tjej ska kolla åt mig och hovslagaren har tid till Arnie på onsdag. Vi får se hur det blir då det är några hästar som ska skos..
Annars då. Pratade nyss med Inger om att Pau eventuellt fixat skötare till Conman. Känns lite jobbigt att någon annan ska ta hand om den hästen som jag la ner all min tid jag kunde på förut. Men det är ett beslut jag har tagit och det är bara för mig att inse att jag inte kommer kunna lägga lika mycket tid på båda två, så en till skötare är det bästa för hästen. (nu får jag tårar) Samtidigt som jag ska ha tid för mina kära vänner och inte minst plugget.. Fyfan vad jag saknar det som var förut, samtidigt som jag älskar det jag har nu..


kärlek till dom två


Kommentarer
Postat av: vanessa

jag kan inte säga att jag förstår dig för jag har inte upplevt samma sak men kan ändå tänka mig hur det känns och det är bra att du "släppt taget" om conman nu och insett att det är bra med en till skötare :)

<3

2009-09-28 @ 21:45:30
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0