thinking

Sitter här och håller på att somna, vart jävligt trött helt plötsligt. Är det ok att gå och sova såhär tidigt? Jag kommer typ vakna vid fyra om jag går och lägger mig nu, haha.
Men iaf, funderar på om jag ska sluta blogga. Okej att min statstik har höjt sig sedan jag skaffade Arnie vilket är jättekul men annars har jag inget nöje av att blogga. Gör det bara för att jag känner mig tvingad att sätta på datan och skriva ett inlägg. Kan lika gärna hålla mig till fb, fast ändå har det blivit som en vana.. Svårt, måste tänka på saken!

Kommentarer
Postat av: vanessa

är du galen kvinna?! :O

du ska inte sluta blogga !

2009-09-20 @ 20:27:11
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0