13 sep

Idag fixade jag allt till Arnie på tre timmar, måste varit rekordtid!
Han är inte rolig att rida just nu, bara jobbig. Orkar inte gå inte på detaljer men hoppas det blir bättre så att jag kan ta dit en medryttare för provridning i veckan.
Tur att han är så söt annars (; Fast en sak som inte var lika gulligt var att han hade kliat mot kåda som verkligen inte gick att få bort. Busen!
Åkte iaf hem, köpte donken på vägen. Duschade och gjorde iordning mig snabbt innan jag gick hem till Jessica. Sedan drog i till Skogsäng där vi mötte Olivia, Amanda, Carro och Jossan. Grabbarna spelade sm i innebandy, först en match vid tre och sen en efter sju. Imellan gick vi hem till J och fixade grejer! (; Iaf dom är grymma, jag skojar inte. Gah, hot!
Kom hem efter nio. Denna vecka kommer det hända massor, crazy.


Kommentarer
Postat av: ollis

yeah really HOT!

2009-09-14 @ 00:53:57
URL: http://obsesion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0