6 sep

Idag som alla andra dagar på senaste tiden har jag varit i stallet hos Arnie.
Skrittade ut innan jag red på volten. Även idag blev det ett kort och lätt pass, ändå är han så duktigt. Fina ponny. Efter skrittade jag ut tsm med Flisan och Prinsessan (haha), helt plötsligt hoppade ett råddjur upp ur skogen så Arnie kastade sig bakåt så jag flög av, fast jag landade stadigt på benen. Tur att Sessan var bakom och sparkade mot honom så han inte sprang iväg, lilltjejen vågade inte skritta ut med oss så hon red hem igen medans jag fortsatte vidare, hahaha.
När jag ridit klart var det dags att tvätta benen mot mugg. Han tycker inte att det är kul på nått sätt. Jobbigast är det när man ska svampa med tvålen, bakbenen är värst. Tur att man inte behöver vara lika noggran där som på fram. Och den underbara slangen funkade idag, så allt gick fort och bra.
Fixade det sista innan jag åkte hem vid sju.
Imorgon är det äntligen Gamleby med alla nior, det ska bli det bästa året eftersom att det är sista. Gaah, längtar! Vet inte om jag kommer ha tid att blogga, men det märker ni! Ha det bra, nu skla jag packa. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0